IKLAN PENAJA

Followers

Monday 9 January 2012

SAPA SAYA!

Hai!hai korang semua!ni pirst time untuk mokcik tulis dalam blog. Saja nak test power main2 tulis2 ni best jugak kn boleh luahkan apa yang jadi dalam life kita kan. Yang best atau pun tidak yang sure setiap yang jadi dalam life ini tak smuenye perfect or indah kan. Kadang-kadang ada naik turun die,macam pantai pulak pasang surut die!hadoi!



Ok2 before ape2 yang mokcik nak kongsi dengan korang tira nk jugak cerita pasal diri mokcik ni hah, Ehem!ehem! nama NURUL ATIRAH..still sebagai life sebagai seorang student yup!student yang banyak dengan cobaan..dugaan hidup!hidup dekat dunia ini kalau xada cabaran xbest jugak kan betul x kalau tidak..xada la orang cakap “belajar melalui pengalaman..mengajar erti kehidupan kan..kan..




Erm mokcik sendiri tak tau la ape nak cerita sangat dekat blog ni..mybe mokcik just boleh berkongsikan cerita mokcik dekat korang semua sepanjang mokcik bergelar seseorang yang bernama “atirah”. Sorry la ye..kat korang semua kalau ayat tira ni kadang2 jiwang2,rock2 mak alam!auw!well hati saya ini bunga2 la..bermadu2 lagi huhu!hope enjoy la baca2 ayat dalam blog mokcik ini k!hip…hipp..horray!


No comments: