IKLAN PENAJA

Followers

Saturday 9 March 2013

aku seorang jururawat u29



Hye!dah lama sangat tak update pasal blog ni.dah makin berlapuk.hisss habuk.habuk!
NOW days!hello!saya dah jadi staff nurse!dah lama tunggu.....

alhamdulillah!...berkat..syukur..masih ada rezeki aku dalam bidang ini!

yup!rasa nak giveup!tapi itulah usaha.dan usaha..allah akan bantu.trust the allah ada yang terbaik sedang direncanakan untuk kita!

don't!give up!NEVER EVER!..
MACAM-MACAM kerja aku buat sebelum dapat gelaran seorang JURURAWAT U29..

BERKHIDMAT UNTUK NEGARA.BANGSA.DAN NEGARA.hah!kau..SKEMA gitu..eceh..

new life..new episod in my life.subahanallah!nikmat syukur sangat..
satu persatu dugaan aku tempuh.yup!banyak sangat sebelum mencapai tahap ini.now!jasa kedua ibu bapa aku akan balas..

15.01.2013-(SELASA)

tarikh aku akan ingat!yup..mendaftar sebagai misi.misi..hamboi ko!dah lama tak dapat gelaran tu.tu yang lain  macam sangat tu teruja dia tu sangat ok!



ondway berdaftar!yup!my father so proud with me.susah senang aku dengan mak ayah.
tunggu punya lah lama juga sampai lah pihak jabatan kesihatan beri surat penempatan.

FINNALY!
HELLO HOSPITAL SELAYANG,SELANGOR


saya melapor diri untuk berkhidmat untuk anda!wah.akan buat sehabis baik.


semoga tahun ini lebih bermakna untuk aku.amin.




No comments: